Nippulisenssi

Lisenssien ja Skipassien nippumaksu

Suomisport-palvelussa on mahdollista useamman lisenssin ja/tai Skipassin hankkiminen yhdellä kertaa. Tällöin seurakäyttäjä kerää lisenssit Suomisportin ostoskoriin ja tarvittaessa toinen seurakäyttäjä voi käydä maksamassa lisenssit yhdellä laskulla. Ainakin toistaiseksi yhteen nippuun on mahdollista kerätä vain yhdenlaisia lisenssejä, mutta nippuja ja laskuja voi tehdä useita.

Toiminnon käyttäminen on tarkoitettu seuroille ja seurakäyttäjien tulee rekisteröityä Suomisportiin ja luoda itselleen Suomisport-tili. Seurakäyttäjiltä edellytetään kytköstä ko. seuraan ja seurakäyttäjäoikeus on voimassa toistaiseksi.

Toimintaohjeet:

1. Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja klikkaa sisään Suomisportiin.
2. Anna sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi, johon voit vastaanottaa tekstiviestejä.
3. Luo itsellesi Suomisport-tili sähköpostiisi saamasi linkin tai puhelimeesi saamasi kirjautumiskoodin kautta.
    (Suomisport-profiilissasi näkyvä sportti-id:si saattaa olla muu kuin entinen ID:si, joka päivittyy profiiliisi myöhemmin.)
4. Täytä ao. lomake ja lähetä se.
5. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun Sinut on lisätty Suomisportiin seurakäyttäjäksi.

Seurakäyttäjänä kirjautuminen Suomisportiin tapahtuu kirjautumissivulta linkistä ”Kirjaudu Suomisport-salasanalla (liitto- ja seurakäyttäjät)”. Kirjauduttuasi sisään päivitä seuran yhteystiedot ja tallenna ne. Voit nyt tehdä lisenssiostoja nipussa.

Ohje seurakäyttäjille nippulisenssitoimintoon

Lisätietoja antavat: