Maastohiihto

Kilpailun johtajan kiitos!

Kuljeta, Kustanna, Kannusta. Siinä on 3 K:n ohjeet urheilevan nuoren vanhemmille. Turvallisuus, Tunnelma, Tasapuolisuus ja Tulokset. Siinä on 4 T:n ohjeet minulta tuleville hiihtokilpailujärjestäjille.  Mielestäni onnistuimme erinomaisen hyvin tässä valtavan suuressa haasteessa; järjestimmehän Suomen suurimmat väliaikalähdöllä hiihdettävät hiihtokilpailut!

Nyt kuluneen viikon aikana olen pelännyt kuluttavani kiitoksilla sanomani puhki. Mutta toivottavasti kaikki talkoolaiset, vapaaehtoiset ja muut järjestelyissä mukana olleet ymmärtävät meidän kaikkien järjestelyn vastuutehtävissä olleiden suuri kiitollisuus heitä kohtaan. Kunta, maanomistajat, muiden lajien puuhaihmiset ja yhteistyökumppanit ovat olleet omalla pyyteettömyydellään aivan avainasemassa tapahtuman onnistumisessa.

Mitä tulee meidän omaan juniorityöhön, on Hopeasomman seurapistesijoitusten kehitys ollut Lekillä mainiota: Kalajoki 85. sija, Haukipudas 58., Kuopio 27. ja Lempäälä 10. Kruununa nuoret tytöt ottivat mitalin viestihiihdossa, mikä oli oman joukkueen johtajalle, kilpailusihteerille ja kilpailun johtajalle melkoinen kiitospaukku!

Loppuraportointi ja kirjanpito vielä viimeistellään ja minun tehtäväni alkaa olla valmis. Perintönäni kunnalle ja seuralle totean Hakkarin olosuhteiden kehittyneen huikeasti ja olen toki osaltani ollut luomassa uudenlaista nuorisokulttuuria hiihtotyöhön Lempäälässä.

Hoppareihin investoimme merkittävästi ja toimme ihan itse nyt uutena väliaika-analyysin, jonka löydätte perjantailta tästä: selvityskartta ja sektoriajat. Lauantailta tästä: selvityskartta 3/8km, 5km ja sektoriajat. Toivottavsti analyysi kerää mielenkiintoa ja pöhinää eikä satsaus ollut turha.

Livestriimit lauantailta  N13,M13,N14M14, N15, M15 ja  N16, M16 ja sunnuntailta D14 viestiH14 viesti,  D16 viesti  ja  H16 viesti .

Valokuvia voi käydä fiilistelemässä vielä täällä!

Kiitos vielä kerran kaikille, nähdään ladulla ja olkaa ihmeessä yhteydessä!

Ville Niemelä

Tervetuloa Lempäälän Hakkariin 17.-19.2.2017!

Lue tästä kilpailunjohtajan mietteitä kuukausi ennen kisoja!

Sääolosuhteista johtuen kilpailun järjestäjät keskittävät verryttely- ja testiladut Hakkarin urheilukentälle. Peltoverryttelylatua emme siis pysty järjestämään. Voitelutelttojen pystytykset kilpailualueella (Hakkari) on kielletty tasapuolisuuden takaamiseksi muilla kuin erikseen varatuilla voitelupaikoilla. Paikoitusalueilla peräkonttivoitelu on mahdollista tilan salliessa. Voitelupaikkavaraukset ja tiedustelut täältä.

Huom! Voiteluparkkipaikkoja saatavilla kaksi kappaletta (9.2. klo 13)!
Mikäli seuranne tarvitsee vielä voitelutilaa, soittakaa suoraan Jussi Haapalehdolle, puh. 040-5439003.

Kuva HS Esikisat Lempäälä 28.1.17/Reea Simola