Maksa lisenssi

Lisenssin tai Skipassin lunastaminen kaudelle 2016 - 2017

Siirry tästä lisenssin ja Skipassin lunastukseen. Toimi alla olevien ohjeiden mukaan.

1.     Valitse lajisi. Jos kilpailet useammassa Hiihtoliiton lajissa, lunasta lisenssi riskialtteimman lajisi mukaan. Kalliimpi vakuutus on voimassa ja lisenssi oikeuttaa osallistumaan myös edullisemman lisenssin lajeihin.

2.     Jos sinulla on henkilökohtainen Sportti-ID / lisenssi- tai Skipassinumero ja salasana olemassa, pääset kirjautumaan niillä lisenssin verkko-ostoon. Näillä tunnuksilla voit myös tarkastella Sporttirekisterissä (rekisteriseloste) olevia perustietojasi. Mikäli sinulla ei vielä ole näitä tunnuksia, saat ne halutessasi lisenssin lunastamisen jälkeen, kun olet syöttänyt tietoihisi sähköpostiosoitteen.

3.    Täytä henkilö- ja osoitetietosi. Täydellinen henkilötunnus tarvitaan vakuutuksen rekisteröintiä varten.

4.     Valitse tarjotuista lisenssivaihtoehdoista se, jonka haluat ostaa. Tarkista liitosta, mikäli olet epävarma oikeasta lisenssivaihtoehdosta.

5.     Valitse seuraluettelosta edustamasi seura.

6.    Tutustu lisenssin / Skipassin tuoteselosteeseen ja Sporttiturvan vakuutusehtoihin, jos valitsit vakuutuksellisen lisenssin tai Skipassin.

7.    Voit maksaa maksusi suoraan verkkomaksuna Nordean, OP:n tai Danske Bankin verkkopankkien kautta tai voit tulostaa laskun ja maksaa sen haluamallasi tavalla. Muista käyttää viitenumeroa! Lisenssi on voimassa, kun se on maksettu. Vakuutus astuu voimaan maksupäivänä klo 24.

Älä koskaan maksa lisenssiä ilman viitenumeroa tai vanhan kauden tai toisen henkilön viitteellä. Tällainen maksusuoritus ei automaattisesti kohdistu oikealle henkilölle ja oikelle kaudelle, eikä lisenssi tällöin näy maksettuna.

Lisätiedot lisenssi- ja Skipassiasioissa:
Maastohiihto, mäkihyppy ja yhdistetty: Larissa Erola, larissa.erola(@)hiihtoliitto.fi, 040 744 7741
Alppilajit: Minna Karhu, minna.karhu(@)skisport.fi, 0440 211 024