Nippulisenssi

Lisenssien ja Skipassien nippumaksu

Suomisport-palvelussa on mahdollista useamman lisenssin ja/tai Skipassin hankkiminen yhdellä kertaa. Tällöin seurakäyttäjä kerää lisenssit Suomisportin ostoskoriin ja tarvittaessa toinen seurakäyttäjä voi käydä maksamassa lisenssit yhdellä laskulla. Ainakin toistaiseksi yhteen nippuun on mahdollista kerätä vain yhdenlaisia lisenssejä, mutta nippuja ja laskuja voi tehdä useita.

Toiminnon käyttäminen on tarkoitettu seuroille ja seurakäyttäjien tulee rekisteröityä Suomisportiin ja luoda itselleen Suomisport-tili. Olemassa olevat seurakäyttäjät voivat halutessaan kutsua lisää seurakäyttäjiä Suomisportiin. Seurakäyttäjiltä edellytetään kytköstä ko. seuraan ja seurakäyttäjäoikeus on voimassa toistaiseksi.

Toimintaohjeet:

1. Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja klikkaa sisään Suomisportiin.
2. Anna sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi, johon voit vastaanottaa tekstiviestejä.
3. Luo itsellesi Suomisport-tili sähköpostiisi saamasi linkin tai puhelimeesi saamasi kirjautumiskoodin kautta.
    (Suomisport-profiilissasi näkyvä sportti-id:si saattaa olla muu kuin entinen ID:si, joka päivittyy profiiliisi myöhemmin.)
4. Täytä ao. lomake ja lähetä se.
5. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun Sinut on lisätty Suomisportiin seurakäyttäjäksi.

Seurakäyttäjänä kirjautuminen Suomisportiin tapahtuu kirjautumissivulta linkistä ”Kirjaudu Suomisport-salasanalla (liitto- ja seurakäyttäjät)”. Kirjauduttuasi sisään päivitä seuran yhteystiedot ja tallenna ne. Voit nyt kutsua seurallesi muita seurakäyttäjiä ja tehdä lisenssiostoja nipussa.

Seurakäyttäjien kutsuminen:

Huom! Henkilön tulee olla rekisteröitynyt Suomisporttiin, jotta hänet voi kutsua seurakäyttäjäksi.

• Kutsu muut seurakäyttäjät Suomisporttiin klikkaamalla Suomisportin etusivulla ”hallitse käyttäjiä” -linkkiä.
  • Klikkaa lisää käyttäjä ja etsi henkilö nimellä, tunnuksella tai sportti-id:llä ja valitse henkilö ja klikkaa Kutsu-nappia.
  • Henkilön sähköpostiin toimitetaan linkki, jonka kautta hän käy luomassa itselleen kirjautumista varten salasanan.

Ohje seurakäyttäjille nippulisenssitoimintoon

Lisätietoja antavat: