Tuiskun lumilajikoulu

Monipuolisuuteen ja hauskuuteen pureutuen - Tuiskun Lumilajikoulut liikuttivat hankeseuroissa kaudella 2015-2016 uusia lapsia lumiliikunnan parissa! Tulevana talvena 2016-2017 Lumilajikouluun pääsee mukaan yhä useammalla paikkakunnalla!

Tuiskun lumilajikoulu koostuu neljästä puolentoista tunnin harjoituskerrasta, maastohiihdon, mäkihypyn, ampumahiihdon ja suksicrossin maailmassa. Jokaisella kerralla harjoittelemme lasten kanssa taitoja yli lajirajojen ja kehitämme eri ominaisuuksia - laadukkuutta, monipuolisuutta, hauskuutta, yhdessä tekemistä ja turvallisuutta korostaen.

Koulu on tarkoitettu kansallisesti 5-12-vuotiaille ja ilmoittautuneet pyritään jakamaan taito-/ikäryhmiin. Monella paikkakunnalla on tarjolla samaan aikaan myös vanhemmille mukavaa unohtamatta perheiden yhteistä tekemistä!

Tuiskun Lumilajikoulu:
- Painottaa harrastamisen iloa eli on suunnattu myös lapsille, joita ei kilpaileminen houkuttele.
- Luo pohjan suksella liikkumiseen omalla vapaa-ajalla koko perheelle.
- Avaa oven lajien pariin ja seuran laadukkaaseen toimintaan.

Talven 2016-2017 kalenteri:
- Tuiskun kalenteri ensi talvelle julkaistaan myöhemmin. Se on kuitenkin varmaa, että Tuisku on mukana Lahden MM-kisoissa!

22.2.-5.3. MM-hiihdot, Lahti