Yhteistyökumppanit

L-Fashion Group Oy - Icepeak & Rukka

L-Fashion Group Oy on Pohjoismaiden johtavia vaatetusalan yrityksiä. Yritys tunnetaan tänä päivänä erilaisille kuluttajille ja erilaisiin käyttötarkoituksin kohdennetuista merkeistään: Luhta, Rukka, Icepeak, Torstai, Sinisalo, Ril’s, O.i.s, Story, J.A.P ja Your FACE. Tärkeimmät vientimaat ovat Saksa, Venäjä, Ruotsi, Hollanti ja Ranska. Lisäksi yhtymään kuuluu vähittäiskauppaketju Aleksi 13, joka myymäläverkostoillaan kattaa koko maan. L-Fashion Group vaatettaa mäki- ja yhdistetyn joukkueet Icepeak ja Rukka -tuotemerkeillään.

www.icepeak.fi

ICEPEAK Icepeak on yksi Euroopan menestyneimmistä sporttivaatemerkeistä. Icepeakin vaatteet on suu

nniteltu, jotta saisit aktiivisesta ulkoilusta kaiken irti. Edulliset hinnat, laadukkaat materiaalit, toiminnalliset yksityiskohdat ja trendikäs design ovat avaintekijät menestyksessä. Käytännölliset ja toiminnalliset vaatteet optimaaliseen suorituskyvyn saamiseen, vapaa-aikaan ja arkikäyttöön löytyvät Icepeakin laajasta mallistosta ympäri maailman. Young, fun & sporty! www.icepeak.fi

Rukka

www.rukka.com

Kyky vastata muuttuviin olosuhteisiin ja niiden erilaisiin vaatimuksiin, on ratkaiseva tekijä korkealaatuisissa toiminnallisissa vaatteissa. Käyttömukavuus ja toiminnallisuus ovat Rukan tärkeimmät tun

tomerkit. Rukka pitää kiinni tiukoista standardeistaan aina suunnittelusta valmiiseen tuotteeseen. Ammattilaiset ja aktiiviurheilijat testaavat vaatteita eri lajeissa ja käyttötarkoituksissa. Kuumassa ja kylmässä, sateessa ja lumessa sekä tuulessa ja tuiskussa saatu palaute huomioidaan ennen tuotantoa.www.rukka.com

Autofit

www.autofit.fi

Autofit-huoltokorjaamoketju palvelee sinua, joka etsit osaavaa ja luotettavaa huolto- tai korjaamopalvelua autollesi. Tunnemme hyvin lähes kaikki automerkit, ja huollon jälkeen valmistajan autollesi myöntämät takuut pysyvät voimassa. Käyttämämme varaosat ovat samoja tai laadultaan vastaavia kuin eri automerkkien alkuperäisosat

Myös kaikki huollossa tarvittavat tarvikkeet, kuten öljyt, nesteet ja tarvikkeet ovat hinta/laatusuhteeltaan korkeatasoisia.

Myönnämme luonnollisesti tehdylle työlle ja käyttämillemme varaosille aina takuun.

Meitä on Suomessa jo yli 120 Autofit-huoltokorjaamoa. Autofit-toimintaa Suomessa tukee ja ohjaa maamme johtaviin autovaraosien maahantuojiin kuuluva Atoy Automotive Finland Oy. Eurooppalaisittain kuulumme yli 2000 Autofit-korjaamon yhteistyöketjuun, jota koordinoi Euroopassa alan suurin yhteistyöorganisaatio Temot International. Vahva taustatuki auttaa meitä palvelemaan asiakkaitamme aina viimeisimmän autoteknisen tietotaidon mukaisesti.

Autofit - kun tarvitset ammattitaitoista huoltoa tai korjausta autollesi, järkihintaan.

Julbo

125-vuotta sitten perustetun Julbo tuotemerkin juuret sijaitsevat korkealla Alppien vuoristossa. Julbo on ollut eturintamassa kehittämässä aurinkolaseja, laskettelulaseja ja kypäriä vuoristossa työskenteleville ammattilaisille ja huippu-urheilijoille. Julbon pääkonttori sijaitsee korkealla Jura vuoristossa Ranskassa,jossa yritys on perustettu vuonna 1888.

Kolme sukupolvea on valmistanut korkealaatuisia ja innovatiivisia tuotteita kaikille aktiivisille ulkoilun harrastajille. Nykyään Julbo valmistaa tuotteitaan niin vaativiin urheilusuorituksiin kuin jokapäiväiseen arkikäyttöön. Julbon laaja mallisto lasimallisto tarjoaa huippuluokan optiset linssit rohkealla muotoilulla niin vuoristossa työskenteleville ammattilaisille, huippu-urheilijoille kuin pienille lapsille. www.julbo-eyewear.com

Veikkaus

Veikkaus on suomalainen rahapeliyhtiö ja Veikkaus tuottaa suomalaiselle yhteiskunnalle monipuolista arvoa järjestämällä rahapelejä luotettavasti ja vastuullisesti. Veikkaus lupaa Iloa elämään, mikä tarkoittaa sekä peleihin ja pelaamiseen liittyvää iloa, jännitystä ja haaveilua että veikkausvoittovarojen edunsaajille tuomaa iloa ja pelaamisen vastuullisuutta.

Opetus- ja kulttuuriministeriö jakaa Veikkauksen tuoton kokonaisuudessaan suomalaiselle taiteelle, liikunnalle, tieteelle ja nuorisotyölle. Veikkaus tuottaa suomalaiselle yhteiskunnalle noin 10 miljoonaa euroa joka viikko

Europcar

Europcar on Euroopan johtava autovuokraamo, joka toimii kaikissa maanosissa ja palvelee asiakkaitaan 160 maassa.  Suomessa Europcarin lisenssioikeuksien haltija on Interrent Oy. Vuonna 1967 perustetussa, ja yksityisomistuksessa olevassa Interrent Oy:ssä työskentelee 180 autonvuokrauksen ammattilaista 30 paikkakunnalla, 75 vuokrauspisteessä.Europcar tarjoaa näin kattavat autonvuokrauspalvelut koko maassa.

Europcarin kotimaan autokalusto koostuu 2200 uudenveroisesta ja laadukkaasta autosta. Tarjoamme asiakkaiden käyttöön laajan valikoiman autoja pienistä kaupunkiautoista maastureihin ja minibusseihin. Suomen suurimmasta hyötyajoneuvovalikoimasta löytyy sopiva auto niin pienten kuin suurten kuormien kuljettamiseen. Turvaamme asiakkaidemme matkan jatkumisen 24h vuorokaudessa, kaikkina viikonpäivinä. Europcar on Suomen ainoa autovuokraamo, jolla sekä ISO:14001 Ympäristösertifikaatti että ISO:9001 Laatusertifikaatti. Nämä sertifikaatit ovat todiste vastuullisesta tavasta toimia sekä asiakkaiden että ympäristön hyväksi. www.europcar.fi