Mäkituomarikerho

Mäkituomarikerho vastaa kotimaisten mäkihyppytuomareiden ja teknisten asiantuntijoiden koulutuksesta. Kansainvälinen Hiihtoliitto FIS puolestaan vastaa FIS-tason koulutuksista sekä valvoo ko. toimintaa. Suomalaiset tuomarit ja TA:t ovat arvostettuja myös maailmalla. Suomalaisilla on kymmeniä kansainvälisiä tehtäviä kilpailukauden aikana. Mäkituomarikerho nimeää tuomarit ja TA:t kotimaan cupeihin ja SM-kilpailuihin.

Mäkituomarikerhon hallituksen yhteystiedot löytyvät täältä. FIS Obmanina toimii Pekka Hyvärinen.

Mäkituomarikerhossa on jäseniä noin 130.

Jäsenmaksukausi on uudistunut. Jatkossa kausi on 1.6.-31.5. Siirtymäkaudella kausi on 1.1.2015-31.5.2016. Siirtymäkaudella jäsenmaksu on 25€. Jäsenmaksu pitää sisällään jäsentiedotteen, joka ilmestyy 2-3 kertaa vuodessa sekä SHL:n vapaakortin. Vapaakortilla on vapaa sisäänpääsy kansallisiin kilpailuihin (ei maailmancupin kilpailuihin). Vapaakortilla saa myös St1 -huoltoasemilta polttoaine-edun.

Uudet jäsenet voivat ilmoittautua SHL:n toimistolle Katri Väätäiselle, katri.vaatainen(a)hiihtoliitto.fi, puh 0400 668 130.