Mäkituomarikerhon neuvottelupäivät 2018

Suomen Hiihtoliiton Mäkituomarikerhon vuosikokous ja neuvottelupäivät järjestetään 20.−21.10.2018 UKK-instituutissa, Kaupinpuistokatu 1, 33500 Tampere. Kurssipaikka sijaitsee Kaupin urheilupuiston tuntumassa, noin kolmen kilometrin päässä Tampereen keskustasta. Osallistumismaksu 25,00 €/hlö, käteismaksu paikan päällä. Osallistumismaksu sisältää koko viikonvaihteen opetuksen, kokous- ja kurssiaineiston sekä lauantain lounaan ja iltapäiväkahvin. Lisätietoja kerhon puheenjohtajalta Asko Aallolta.

Alustava ohjelma

Lauantai 20.10.2018

Klo 12.15 Keittolounas UKK-Instituutilla

Klo 13.00−14.15 SHL Mäkituomarikerhon sääntömääräinen vuosikokous

Klo 14.15−18.00 Neuvottelupäivät

Sunnuntai 21.10.2018

Klo 8.45−12.00 Neuvottelupäivät

Majoitukset ja sisältöä

Osallistujat hoitavat itse majoituksensa. Tampereen keskustassa mm. Scandic-ketjulla on useita hotellivaihtoehtoja. Neuvottelupäivien ohjelmassa mm. mäkihypyn ja yhdistetyn sääntömuutokset 2019, ajankohtaista arvostelutuomari- ja TA-rooleista, sekä palautteet edelliseltä kaudelta. Lisäksi arvosteluharjoituksia videolta. Ajankohtaiset asiat Hiihtoliiton suunnalta mm. kilpailukalenterit sekä AT- ja TA-nimitykset kaudelle 2018−2019.

Ilmoittautuminen

Kerhon sihteerille Aino Marttiselle viimeistään 5.10.2018. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä mikäli et osallistu aloituslounaalle (ennakkotilausta varten).