Huolto- ja voitelutilat

Huoltotilat varattava su 25.2. mennessä ja telttapaikat su 4.3. mennessä!

Seurojen, piirien, koulujen tai edellä mainittujen yhteiseen käyttöön tarkoitetttuja huoltotiloja ja telttapaikkoja on vielä muutamia jäljellä ja ne jaetaan varausjärjestyksessä. Olethan yhteydessä ja hoidat oman porukkasi huoltotilat kuntoon jo tänään!

***

Poolikumppanien lämpimät ja sähköllä varustetut huoltotilat toteutetaan Kaupissa tavanmukaisina työmaakoppeina, jotka sijoitetaan testiladun ja lähtö/maalialueen viereen.

Pooliyritysten lisäksi huoltotiloja voivat vuokrata myös seurat tai yksityiset, vuokrahinta koko viikonlopulta on 800e, ja hintaan sisältyy 2 autopaikkaa huoltotilan välittömässä läheisyydessä. Huoltotilan seinään on lupa kiinnittää mahdollisen sponsorin mainos (koko max. 1 neliömetri) – kuitenkin noudattaen Hiihtoliiton yhteistyösopimuksia (ottakaa yhteyttä etukäteen jos aiotte mainoksia kiinnittää!)

Kilpailukeskuksen ytimessä, poolikoppien vieressä on varattu paikat noin 20:lle seurojen huoltoteltalle/huoltoautolle. Huoltopaikan koko on 6m x 5m, johon mahtuu hyvin esim. 4 x 4 teltta ja yksi henkilöauto. Huoltopaikoilla ei ole sähkönsyöttöä. Huoltopaikan hinta koko viikonlopulta on 200e. Huom! Huoltoalueelle ei turvallisuussyistä oteta ylimääräisiä autoja – mutta toki huoltopaikkoja voi vuokrata niin monta rinnakkaista kuin tarvitaan.

Sekä huoltotiloja että huoltopaikkoja on rajoitettu määrä, toimi siis ajoissa!

Poolikoppien ja huoltotilojen varauksett: Ari Lankinen, 0505247432, ari.j.lankinen(at)gmail.com. Ilmoitathan varatessasi sähköposti- ja postiosoitteen, johon laskun voi toimittaa.