Huoltotilat ja poolikopit

Poolikumppanien lämpimät ja sähköllä varustetut huoltotilat toteutetaan Kaupissa tavanmukaisina työmaakoppeina, jotka sijoitetaan testiladun ja lähtö/maalialueen viereen.

Pooliyritysten lisäksi huoltotiloja voivat vuokrata myös seurat tai yksityiset, vuokrahinta koko viikonlopulta on 800e, ja hintaan sisältyy 2 autopaikkaa huoltotilan välittömässä läheisyydessä. Huoltotilan seinään on lupa kiinnittää mahdollisen sponsorin mainos (koko max. 1 neliömetri) – kuitenkin noudattaen Hiihtoliiton yhteistyösopimuksia (ottakaa yhteyttä etukäteen jos aiotte mainoksia kiinnittää!)

Kilpailukeskuksen ytimessä, poolikoppien vieressä on varattu paikat noin 20:lle seurojen huoltoteltalle/huoltoautolle. Huoltopaikan koko on 6m x 5m, johon mahtuu hyvin esim. 4 x 4 teltta ja yksi henkilöauto. Huoltopaikoilla ei ole sähkönsyöttöä. Huoltopaikan hinta koko viikonlopulta on 200e. Huom! Huoltoalueelle ei turvallisuussyistä oteta ylimääräisiä autoja – mutta toki huoltopaikkoja voi vuokrata niin monta rinnakkaista kuin tarvitaan.

Sekä huoltotiloja että huoltopaikkoja on rajoitettu määrä, toimi siis ajoissa!

Yhteydenotot: Ari Lankinen, 0505247432, ari.j.lankinen(at)gmail.com