Vuokatin Urheiluopisto

myyntipalvelu@vuokattisport.fi
www-sivut

Valmennusleirihinnasto

Kaikissa lajeissa valmennusleiripakettimme sisältävät majoituksen, täysihoitoruokailut (aamiainen, lounas, päivällinen), kuntosalin ja palloiluhallin käytön sekä oman urheilulajisi erikoissuorituspaikan käytön (esimerkiksi hiihtotunnelin, ensilumen ladun, hyppyrimäkien, ampumahiihtoradan käytön). Lue lisää nettisivuiltamme.

Valmennusleirin hinta määräytyy valitsemasi majoitustason mukaan. Valittavanasi on edullisin retkeilyhotellitaso, hotellitaso tai tasokkain lomahuoneistotaso. Ota yhteyttä, räätälöimme tarpeidesi mukaisen tarjouksen!

Nettisivumme ovat uudistuneet. Lue lisää Vuokatin huippu-urheilun valmennuskeskuksesta: www.vuokattisport.fi

Vuokatti Sport hyvään harjoitteluun!

Maastohiihdon leiripaketit alkaen  59e/henkilö/vrk.

Leiripaketin hinta (€ / hlö / vrk) sisältää majoituksen  valitussa huonetyypissä, täysihoitoruokailut (aamiainen, lounas, päivällinen),  kuntosalin, pallohallin* sekä hotellisaunan käytön.
Leiripakettiin sisältyy lisäksi rullahiihtoradan, hiihtotunnelin* sekä ensilumen ladun käyttö.

* Suorituspaikkojen käyttötarpeet ilmoitetaan lähettämällä harjoitusleirin ohjelma ennakkoon myyntipalveluumme.
Teemme ennakkovaraukset ja vahvistamme tilojen saatavuuden.
Tiedustelut ja varaukset: myyntipalvelu@vuokattisport.fi

Valmennuskeskuksen tapahtumakalenteri löytyy tästä.