Voitelupalvelu

Suomen Cupin avauskilpailuihin voidepalvelua tarjolla!

Vuokatissa järjestetään Suomen Cupin kilpailut 28. 29.10.2017. Hiihtomatkoina ovat lauantaina vapaan sprintti ja sunnuntaina vapaan viestit.

SHL pitää samaan aikaan II-tason huoltokulutusta Vuokatissa huoltoryhmään kuuluvan Jari Niemisen johdolla. Avustajana on huoltoryhmästä Aki Hukka. Koulutukseen kuuluu käytännön koulutuksena kilpailun alla tapahtuvat voidetestit ja kilpailuun tapahtuvat voitelut. Haemme lauantain ja sunnuntain kilpailuihin kisasuksia, joita voitelemme kisakuntoon tehtyjen voidetestien perusteella.

Otamme voiteluun molempina päivinä 10–15 paria suksia ilmoittautumisjärjestyksessä.

Voitelut suoritetaan alusvoitelusta lähtien parhaimpaan pinnoitteeseen. Sukset ovat valmiina 20–40 minuuttia ennen kyseisen urheilijan lähtöä.

Koulutusryhmällä on käytettävissä 5–7 voidemerkkiä, joten parhailla tuotteilla mennään. Kurssilaiset tekevät ns. mc-tason testit ja voitelut. Suksiparin voitelun hinta on 40 €/pari, joka sisältää luistovoitelun ja käsikuvioinnin. Voiteluiden hinnoilla katamme kuluneet voiteet.

Voitelut maksetaan suksien tuonnin yhteydessä.

Lauantain kilpailun sukset pitää toimittaa urheiluopistolle perjantaina 27.10. klo 17.00 mennessä ja sunnuntain kilpailuun lauantaina 28.10. klo 16.00 mennessä.

Sukset voideltaviksi haluavat ilmoittautuvat Jari Niemiselle numeroon 040-7399655 tai sähköpostilla jari.nieminen@ppp.inet.fi viimeistään 24.10.2017 mennessä.

Huomioitavaa on, että sukset otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.