Polku ylös ja lentoon -kiertueen ilmoittautuminen auki nyt Paimion ja Kuopion tapahtumiin

Polku ylös ja lentoon on yhteinen tapahtuma- ja harjoitusleirikokonaisuus koko mäkihypyn ja yhdistetyn lajiyhteisölle, junioreista maajoukkueurheilijoihin, huoltajista valmentajiin ja taustajoukoista tuomareihin.

Polku ylös ja lentoon -tapahtumia järjestetään tänä vuonna kuudella eri paikkakunnalla. Päätapahtumaa vietetään Kuopiossa 2.-4. heinäkuuta. Tälle sivulle päivittyvät kiertueen päivämäärät sekä tarkemmat tiedot.

Polku ylös ja lentoon -kiertueen tarkoituksen on harjoitella useilla paikkakunnilla ja vahvistaa yhteistä tekemistä niin urheilijoiden kuin valmentajien kesken. Ajatus on, että leireillä on mukana niin paikallisia kuin muiden seurojen valmentajia jotta saamme mahdollisuuden jakaa ideoita toinen toisillemme ja antaa vinkkejä päivittäiseen valmentautumiseen. Yhdessä oppiminen ja tiedon jakaminen ovat ns. pääteemoja.

Leireillä on tarkoitus myös järjestää leirikisoja jotka ovat urheilijoille varmasti erittäin mieluisia!

Ilmoittautuminen on nyt auki Paimion ja Kuopion tapahtumiin!