Koulutukset 2019

FIS-tason TD-koulutus

Kansainvälinen Hiihtoliitto järjestää vuosittain FIS TD–koulutuksen, joka toteutetaan vuorovuosina Pohjoismaissa ja Virossa. Koulutuskielenä on englanti. Peruskoulutus on kaksivuotinen sisältäen käytännön harjoittelua sekä tentin. FIS TD-lisenssin ylläpitämiseksi kansainväliseen koulutukseen tulee osallistua vähintään kerran neljässä vuodessa. Seuraava koulutustilaisuus järjestetään Virossa, Tallinnassa 15. - 17.11.2019. Täytetty ilmoittautumislomake tulee lähettää 4.10.2019 mennessä: larissa.erola(@)hiihtoliitto.fi. Viroon on mahdollista tehdä ryhmämatka.

Kutsu Tallinnan-koulutukseen
Koulutuksen ohjelma
Ilmoittautumislomake

Kotimaan TD-kertauskoulutus

Suomen Hiihtoliitto järjestää vuosittain kotimaisen TD-kertauskoulutuksen. B-tason lisenssin ylläpitämiseksi kotimaiseen koulutukseen tulee osallistua vähintään kerran neljässä vuodessa. Seuraava kertauskoulutus järjestetään 19. - 20.10.2019 Jyväskylässä (Scandic Jyväskylä City) samanaikaisesti SM-kisajärjestäjien koulutuksen (pe-la) kanssa.

Koulutuksen hinnat:
La-su, ei majoitusta 125 euroa
La-su, majoitus 2hh:ssa 170 euroa
La-su, majoitus 1hh:ssa 210 euroa

Ilmoittautumiset ja maksu 3.10. mennessä täällä: https://www.suomisport.fi/events/9c35aec3-f59d-4027-a8cd-e557aeeed378#

Koulutusohjelma löytyy tästä.

B-tason TD-peruskurssi

Suomen Hiihtoliitto järjestää tarvittaessa B-tason TD-peruskoulutusta. Koulutusta on järjestetty eri puolella Suomea.

C-tason TD-peruskurssit

C-tason TD-peruskurssien järjestämisistä vastaavat hiihtopiirit / piirien TD-vastaavat. Kurssista kiinnostuneiden kannattaa ottaa yhteyttä omaan hiihtopiiriin / piirin TD-vastaavaan.

Edellinen koulutustaso tulee olla suoritettuna ennen seuraavalle tasolle siirtymistä. Koulutuksen lisäksi edellytetään myös käytännön taitojen harjoittelua TD- tai TDA–tehtävissä.

Tulevat C-tason peruskurssit