Seuraneuvottelupäivät

Sääntömääräiset Hiihtoliiton jäsenseurojen neuvottelupäivät järjestetään keväisin eri teemoin eri puolella Suomea. Seuraavat neuvottelupäivät järjestetään perjantaista lauantaihin 26. - 27.4.2019 Turussa, Scandic Juliassa (Eerikinkatu 4, 20100 Turku). Neuvottelupäivien teemoina ovat seurojen varainhankinta ja markkinointi sekä yhteistyökumppanuudet ja sopimusten solmiminen. Lisäksi neuvottelupäivillä palkitaan seuraluokittelussa menestyneet seurat ja käsitellään Hiihtoliiton ajankohtaisia asioita. Viikonlopun ohjelmaan sisältyvät perjantain iltapäiväkahvit ja kolmen ruokalajin illallinen sekä lauantain lounas ja iltapäiväkahvit.

Neuvottelupäivien tarkempi ohjelma julkaistaan pian. Yhteinen ohjelma alkaa perjantaina klo 16 ja päättyy lauantaina noin klo 14.30. Mäkihypyn ja yhdistetyn ohjelma jatkuu lauantaina noin klo 18 saakka.

Osallistumishinnat:
Pe-la, majoitus 2hh:ssa 154 €
Pe-la, majoitus 1hh:ssa 192 €
Pe-la, ei majoitusta 107 €
Perjantain osallistuminen 71 €
Lauantain osallistuminen 37 €

Ilmoittautuminen 10.4.2019 mennessä linkin kautta.

Neuvottelupäivien ohjelmassa on myös maastohiihdon sekä mäkihypyn ja yhdistetyn johtoryhmien jäsenehdokkaiden esittäytyminen ja seurojen kuuleminen asiaan liittyen. Seurat voivat esittää tällä lomakkeella jäseniä johtoryhmiin kaudelle 2019 - 2021. Lomake on täytettävä ja lähetettävä 15.4.2019 mennessä.

Suomen Hiihtoliiton toimintasäännöt

27 §
Johtokunta kutsuu vuosittain kokoon seurojen neuvottelupäivät, tarvittaessa lajiryhmittäin, ja määrää sitä varten ajan ja paikan. Neuvottelupäivillä voidaan käsitellä liiton ja lajiryhmien strategiaa, lajiryhmien johtosääntöjä, taloudellista tilaa ja urheilullista menestystä mukaan lukien palkitseminen, liitossa toimitettavia vaaleja ja muita johtokunnan tai seurojen etukäteen esittämiä yhteisiä asioita.

Suomen Hiihtoliiton hallinto-ohje ja lajiryhmien johtoryhmien johtosääntö

2.1 Lajiryhmien johtoryhmät
Maastohiihdon sekä mäkihypyn ja yhdistetyn lajiryhmien johtoryhmät valitsee johtokunta seurojen neuvottelupäiviä kuultuaan. Johtokunta valitsee lajiryhmän johtoryhmän puheenjohtajan ja 4-6 jäsentä. Johtoryhmät valitsevat keskuudestaan varapuheenjohtajan. Johtoryhmän jäsenistä puolet on vuosittain erovuorossa.