Tervetuloa kotimaisen huippusarjan mediasivuille,

Palvelemme sinua parhaamme mukaan Suomen Cupiin liittyvissä asioissa. Lähetämme SHL:n medialistalle ennakkotiedotteen 2-3 päivää ennen kyseistä tapahtumaviikonvaihdetta sekä kilpailupäivien koostetiedotteet urheilijakommentein. Lisäksi urheilijahaastatteluja on myös Soundcloudissa sekä sosiaalisen median kanavissamme.

Myös median akkreditoinnit hoidetaan keskitetysti SHL:n kautta. Kaudella 2018-19 akkreditointiin on yksi lomake, josta voit valita paikkakunnat.

Suomen Cupien ja SM-hiihtojen media- ja viestintäkoordinaattorina toimii Heidi Lehikoinen. Lisäksi järjestäjillä on omat viestintävastaavansa.

Ota yhteyttä!

Heidi Lehikoinen
Suomen Cupin media- ja viestintäkoordinaattori
heidi(@)viestintapalveluheidi.fi

HUOM!

Median majoituskiintiöt Äänekosken SM-kisoihin

Äänekoski

Hotelli Hirvestä on varattu medialle 10 huoneen (1hh) kiintiö (voimassa 28.2.2019 asti), josta varauksia voi tehdä suoraan hotellista maininnalla "lehdistö":

Hotelli Hirvi
014 520121
Hirvi@avainhotellit.fi
Kotakennääntie 9, 44100 Äänekoski

Hotelli Keitele

Äänekosken Suolahdessa
- yhden hengen huone 85 euroa/ vrk, sisältää aamupalan
- Medialle varattu 5 yhden hengen huonetta, huoneet on merkillä Lehdistö ja varaus on voimassa helmikuun loppuun asti. Sen jälkeen huoneet vapautuvat normaalimyyntiin.
- matkaa liikuntapuistoon 10 km

Varaukset suoraan hotellilta: