Voitelupalvelu

Suomen Cup kilpailuun voidepalvelua tarjolla!

Vuokatissa järjestetään Suomi– Cupin kilpailut 1.- 3.11.2019 Hiihtomatkoina ovat lauantaina vapaantyylin sprintti ja sunnuntaina vapaan tyylin viestit.

SHL pitää samaan aikaan II – tason huoltokulutusta Vuokatissa huoltoryhmään kuuluvan Jari Niemisen johdolla ja avustajana huoltoryhmästä Petri Koivisto. Koulutukseen kuuluu käytännön koulutuksena kilpailun alla tapahtuvat voidetestit ja kilpailuun tapahtuvat voitelut. Haemme lauantain ja sunnuntai päivän kilpailuihin kisasuksia joita voitelemme kisakuntoon tehtyjen voidetestien perusteella.

Otamme voiteluun molempina päivinä 5-15 -paria suksia ilmoittautumisjärjestyksessä.

Voitelut suoritetaan alusvoitelusta lähtien parhaimpaan pinnoitteeseen. Sukset ovat valmiina 20–40 min. ennen kyseisen urheilijan lähtöä.

Koulutusryhmällä on käytettävissä 5-7 voidemerkkiä, joten parhaimmilla tuotteilla mennään. Kurssilaiset tekevät ns. MC- tason testit ja voitelut Suksiparinvoitelun hinta on 40 €/pari joka sisältää luistovoitelun ja käsikuvioinnin. Voiteluiden hinnoilla katamme kuluneet voiteet.

Voitelut maksetaan suksien tuonnin yhteydessä käteismaksuna.

Lauantain kilpailun sukset pitää toimittaa urheiluopistolle perjantaina 1.11. klo 19.00 mennessä ja sunnuntain kilpailuun lauantaina 2.11. klo 16.00 mennessä.

Sukset voideltaviksi haluavat ilmoittautuvat Jari Niemiselle numeroon 040– 7399655 tai sähköpostillajari.nieminen@ppp.inet.fi viimeistään 29.10.2019 mennessä.

Huomioitavaa on, että sukset otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.