Yhteistyökumppanit

St1

St1 on suomalainen energiayhtiö, jonka visio on olla johtava CO2-hyvän energian valmistaja ja myyjä. Laaja jakeluverkosto – yhteensä 1500 St1- ja Shell-asemaa Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa – tarjoaa autoilijoille yhä ympäristöystävällisempiä polttonesteitä, korkealuokkaisia palveluja sekä yksityis- ja yrityskortteja. St1-polttoaine- ja käteisalennuskortit käyvät myös Shell-asemilla ja vastaavasti Shellin kortit St1-asemilla. Lähin asema löytyy kännykän mobiilihaulla: m.st1.fi

Vahva verkosto mahdollistaa myös panostukset uusiutuvaan energiaan. St1 kehittääkin fossiilista tuontienergiaa korvaavia kotimaisia energiamuotoja. Tytäryhtiö St1 Biofuels valmistaa liikenteen bioetanolia kotitalouksien ja teollisuuden jätteistä ja tähteistä sekä kehittää edelleen etanolin tuotantoteknologiaa. Osakkuusyhtiö TuuliWatti tuottaa puhdasta tuulisähköä ja rakentaa tuulivoimapuistoja Suomeen. St1 Deep Heat on aloittanut maankuoren lämpöön perustuvan geotermisen lämmöntuotannon pilottihankkeen. www.st1.fi

HiKOKI

Hitachi Kokilla on lähes 70 vuoden kokemus korkealaatuisten sähkötyökalujen kehitystyöstä ja valmistuksesta alan ammattilaisten tarpeisiin. Hitachin akku- ja sähkötyökalujen edustus alkoi Suomessa vuonna 1980. Tuotevalikoimaamme on aina kuulunut monipuolisesti myös tarvikkeita ja kiinnikkeitä.

Hitachi Power Toolsin 70-vuotinen kokemus sähkötyökalujen kehitystyöstä jatkuu lokakuusta 2018 lähtien uudella nimellä HiKOKI POWER TOOLS.

Team Sportia

Team Sportia urheilukauppaketjuun kuuluu noin 25 myymälää eri puolella Suomea. Team Sportia -urheilukauppojen vahvuuksia ovat paikallinen palvelu, vahva urheiluosaaminen, seurayhteistyö sekä laadukkaat tuotteet eri lajeihin. Team Sportialla on vahva ja tunnettu asema myös Ruotsissa, jossa on yli 80 itsenäisten kauppiaiden kipparoimaa myymälää. SGN Sportia Oy on markkinointi- ja yhteisosto-organisaatio, joka palvelee Team Sportia-kauppiaita ja kehittää ketjun toimintaa. www.teamsportia.fi

SGN Group Oy

SGN Group Oy on 1933 perustettu vahva ja kehittyvä kaupan alan perheyritys, jonka toimialoihin kuuluvat urheilu- , kodin ja vapaa-ajan tuotteet, maatalous, ympäristönhoito, teollisuuslaitteet sekä lumentekoon ja -hoitoon liittyvät laitteet. Tunnetuimpia kansainvälisiä merkkituotteita ovat mm. Kawasaki, Vespa, Aprilia, Tohatsu, Arctic Cat, New Holland ja Case IH. Konsernilla on merkittävää liiketoimintaa myös Venäjällä ja Ruotsissa. Yhtiöön kuuluvat Agritek Oy, Kessu Oy, S.G. Nieminen Oy, SGN Sportia Oy, SGN Tekniikka Oy, SSF Spraying Systems Finland Oy, Sumeko Oy ja Truebell Finland Oy. SGN Groupin liikevaihto on 154 milj. € ja sen palveluksessa on 190 työntekijää. Konsernin pääkonttori sijaitsee Vantaan Koivuhaassa. www.sgn.fi

Kairest Oy

Kairest tarjoaa eri alojen tekijöille monipuolisia ja eripituisia työtehtäviä asiakasyrityksissämme. Huolehdimme työntekijöistämme ja haluamme saada heidän kykynsä ja ominaisuutensa käyttöön juuri oikeaan työtehtävään. Koulutamme ja kehitämme henkilöstöämme. Tule joukkoomme, jos olet iloinen, energinen, vastuuntuntoinen ja aktiivinen. Tärkeintä ei ole se, mitä olet aikaisemmin tehnyt, vaan miten sen olet tehnyt. Hyvällä iloisella asenteella pärjäät joukossamme hyvänä työntekijänä. Autamme teitä löytämään oikean henkilön yrityksenne eri henkilöstötarpeisiin. Kauttamme saatte henkilökuntaa yritykseenne eri tilanteiden takia syntyvään työvoimatarpeeseen. Työsuhteen kesto voi vaihdella muutamasta päivästä useisiin kuukausiin tai vuosiin.

Saint-Gobain Rakennustuotteet Oy, ISOVER

ISOVER luo turvallisia ja tehokkaita ratkaisuja äänen- ja lämmöneristämiseen, jotka tuovat asumismukavuutta käyttäjilleen ja samalla auttavat suojelemaan ympäristöä. ISOVER on Suomen suurin kierrätyslasin käyttäjä, sillä tuotteiden pääraaka-aineena on kotimainen kierrätyslasi. Eristämällä voit vaikutta myös kasvihuonepäästöihin, sillä jokainen asennettu tonni ISOVER -eristettä säästää kuusi tonnia hiilidioksidia vuodessa. Olemme valmistamme kotimaista mineraalivillaa jo vuodesta 1941. www.isover.fi

Atria Oyj

Atria Oyj on kasvava ja kansainvälinen, suomalainen elintarvikealan yritys. Yhtiön menestys rakentuu kolmen kivijalan varaan: ihmisten, ruoan ja perinteiden. Atria on yksi johtavista ruoka-alan yrityksistä Pohjoismaissa, Venäjällä ja Baltian alueella.

Atrian liikevaihto vuonna 2014 oli 1 426 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa oli keskimäärin 4 715 henkilöä. Konserni jakaantuu neljään liiketoiminta-alueeseen. Ne ovat Atria Suomi, Atria Skandinavia, Atria Venäjä ja Atria Baltia.

Atrian asiakasryhmiä ovat päivittäistavarakauppa, Food Service -asiakkaat ja alan teollisuus. Lisäksi sillä on omiin tuotemerkkeihin perustuvaa Fast Food -konseptiliiketoimintaa.

Atrian juuret ulottuvat vuoteen 1903, jolloin perustettiin sen vanhin omistajaosuuskunta. www.atria.fi, www.atriagroup.com

Webasto

Vuonna 1901 perustettu Webasto Group on tänä päivänä yksi maailmanlaajuisesti suurimmista autoalan toimittajista. Webasto kehittää ja valmistaa ajoneuvojen ja veneiden lisävarusteita niin alkuperäiseen varusteluun kuin jälkimarkkinoille. Yritys on tunnettu erityisesti tehokkaista, polttoainekäyttöisistä autolämmittimistään.

Ajoneuvojen lämmitysjärjestelmien lisäksi Webaston tuotevalikoimasta löytyy kattoluukkuja, venevarusteita ja -lämmittimiä, jäähdytys- ja ilmastointijärjestelmiä sekä, uusimpana aluevaltauksena, sähköautojen latausasemia. Webasto-tuotteet tarjoavat lisämukavuutta, käytännöllisyyttä ja turvallisuutta niin tien päälle kuin merelle.

Webastolla on yli 50 tuotantolaitoksen ja jälleenmyyjän verkosto, mikä takaa tuotteiden saatavuuden, tasokkaat asennukset ja osaavan asiakaspalvelun ympäri maailmaa. Suomessa Webasto Groupin tuotteita maahantuo Oy Kaha Ab. www.kaha.fi  www.autolämpö.fi

CALIX

Pitkän ja vankan kokemuksen omaavana, niin autolämmityksestä kuin akkulatureista, voimme valmistaa sisätilanlämmittimiä, akkulatureita, moottorilämmittimiä ja kaapeleita jotka sopivat juuri sinun autoosi.

Calixin tuotteilla saat autosi moottorille ja akulle pidemmän elinkaaren, sekä samalla mukavuutta ja turvallisuutta itsellesi lämpimällä ohjaamolla ja huurteettomilla ikkunoilla. Meille laatu on ykkösprioriteetti. Suomessa Calix tuotteita maahantuo Oy Kaha Ab. www.kaha.fi  www.autolämpö.fi

Pirelli

Pirelli on yksi maailman suurimmista premium -renkaiden valmistajista ja markkinajohtaja autovalmistajien alkuperäisasennettujen premium- ja prestige -renkaiden segmentissä. Yksi yrityksen johtoajatuksista on kestävä kehitys ja Pirelli on maailman johtava yritys autovarusteteollisuuden toimialalla vuonna 2018 Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksin mukaan.

Pirelli toimii ylpeänä sponsorina monissa erilaisissa urheilutapahtumissa niin maailmanlaajuisesti kuin paikallistasollakin. Suomen hiihtoliiton kanssa tapahtuvan yhteistyön ja Maastohiihdon Suomen Cupin sponsoroinnin lisäksi Pirelli toimii maailmanlaajuisesti  myös yksinomaisena rengastoimittajana Formula 1 –kilpailuissa, italialaisen jalkapallojoukkueen Interin sponsorina sekä yhtenä pääsponsoreista jääkiekon MM- ja alppihiihdon MM-kilpailuissa.

Pirelli perustettiin Milanossa vuonna 1872. Yritys toimii tänä päivänä yli 160 maassa ja työllistää noin 30 000 henkilöä.