Iso kiertue = Tapahtumapäiviksi paikkakunnalle saapuu liiton puolesta kiertuekoordinaattori pakettiautolla, jossa on mukana tarvikkeita rastipisteiden rakentamiseksi sekä tapahtuman yleisilmeen luomiseksi (mm. sisäänkäynti portti, tarkkuusheitto taulut, grilliteltta, kypärät, minisukset). Kiertuekoordinaattori on tapahtumapäivinä paikkakunnalla järjestäjän tukena tapahtuman läpiviemisessä.

Pieni kiertue = Paikkakunta järjestää tapahtuman itsenäisesti liiton lähettämän materiaalikassin avulla. Materiaalit on pakattu isoon jääkiekkokassiin, joka sisältää materiaalia tapahtuman yleisilmeen luomiseksi ja rastipisteiden rakentamisen tueksi. Materiaaleihin ei kuulu mm. grilliteltta, sisäänkäyntiportti, eikä tarkkuusheitto taulut. Materiaalikassi toimitetaan matkahuollon kautta.

Mikäli haluatte järjestää pienen kiertueen tapahtuman viikonloppuna, niin vastatkaa tähän haluatteko tapahtuman olevan 1 vai 2 päiväinen.

Voit toivoa tiettyjä päiviä, viikkoa tai kuukautta. Kiertuekalenteria suunniteltaessa otamme toiveet huomioon mahdollisimman hyvin.

Mitä muuta haluatte hakijana kertoa edistämään valintaanne Lasten Lumipäivien toteuttajiksi?