Kilpailijoille

AJANKOHTAISTA

Tiedote to 7.3. klo 13:00: HS70-mäen latu ei pysy jäässä. Viikonlopun harjoitukset ja kilpailut hypätään tämän hetkisen tiedon mukaan keraamiselta ladulta.
Karpalon mäkien (K6/K15/K25/K38) ladut ovat toistaiseksi jäässä. Varmistamme huomisen treenien tilanteen perjantaiaamun tarkistuksen jälkeen.

Yhdistetyn hiihtoreitit

Yhdistetyn hiihdon lähtö tapahtuu hiihtostadionilta. Latukarttaan on merkitty kaikki hiihtoreitit eri värein.
Avoimeen sarjaan osallistujat hiihtävät stadionille merkityn radan kahdesti. Hiihtomatka on yhteensä noin 800m.

Pukutilat

Pukutiloja löytyy suurmäeltä ja mäkikatsomosta HS70 kilpailijoille, Karpalosta ja mäkikatsomosta Karpalon kilpailijoille sekä yhdistetyn hiihdon urheilijoille katsomorakennuksen pohjakerroksesta. Suosittelemme käyttämään katsomorakennuksen pukutiloja Karpalon kapasiteetin ollessa erittäin rajallinen.

HS-pipot

Jokaiselle urheilijalle, joukkueenjohtajalle ja valmentajalle on jaossa Hopeasompa-pipo. Pipon voi noutaa kilpailutoimistosta sen aukioloaikana (ks. sivu Kilpailuinfo).