SM-kilpailujen anominen

Vuoden 2023 SM-kilpailut ovat haettavissa. Hakemuksia voi toimittaa kevääseen 2021 saakka. Haettavissa ovat kahdet yleisen sarjan SM-hiihdot, kahdet nuorten SM-hiihdot, veteraanien SM-hiihdot sekä Hopeasomman loppukilpailu.

Lisätietoja kilpailuista antavat:

Nuorten SM-kilpailut ja Hopeasompa
Larissa Erola
larissa.erola@hiihtoliitto.fi

Aikuisten SM-kilpailut
Hannu Koivusalo
hannu.koivusalo@vuokatti.net
050 407 7500

Yleisen sarjan SM-kisahakijoiden kannattaa tutustua järjestelysopimukseen, jonka mallin (oikeudet muutoksiin pidätetään) saa pyytämällä: larissa.erola(@)hiihtoliitto.fi

Tarvittavat liitteet (ratakartat ja muut valitsemanne liitteet) tulee toimittaa Larissa Erolalle, joko postitse (Suomen Hiihtoliitto, Valimotie 10, 00380 Helsinki) tai sähköpostilla larissa.erola@hiihtoliitto.fi.

SM-kisajärjestäjät velvoitetaan osallistumaan SM-kisajärjestäjien koulutukseen, joka järjestetään syksyllä noin 1,5 vuotta ennen kisatapahtumaa. Toivomus on, että koulutukseen osallistuvat kisaorganisaation keskeiset henkilöt, vähintään 2-4 henkilöä per seura. SM-kisajärjestäjän tulee kustantaa myös kisoille nimettävä TD koulutukseen.

SM-kilpailunjärjestäjän opas löytyy täältä.