Mäkituomarikerhon vuosikokous ja neuvottelupäivät 2019

Suomen Hiihtoliiton Mäkituomarikerhon vuosikokous ja neuvottelupäivät Lahdessa 19. -20.10.2019 Urheilukeskuksessa, Salpausselänkatu 8, 15110 Lahti 2.porras, 3krs. liikuntatoimen kokoustilat.

Kokouspaketti á 27 €/henkilö pitää sisällään lauantain ja sunnuntain tilavuokrat ja lauantaina lounaan Ravintola Voitossa. Mahdollisuus lounaaseen myös sunnuntaina á 12€, sunnuntaina Ravintola Voitossa.

Ilmoittautumiset perjantaihin 4.10.2019 mennessä; makituomarikerho.lhs@gmail.com .

Toivomme, että maksat kokouspaketin 27€/henkilö ja mahdollisen sunnuntain lounaan 12€/henkilö, tilillemme Nordea FI0815193000112447 (saaja: Lahden Hiihtoseura Mäkituomarikerho), 4.10.2019 mennessä. Muistathan laittaa ilmoittautumiseen otatko mukaan sunnuntain lounaan.

Majoitustarjous:
Majoitus 1hh 80€/vrk, omalla kylpyhuoneella
2hh 125€/vrk, omalla kylpyhuoneella
1hh 45€/vrk, yhteisillä kylpyhuone- ja wc-tiloilla
2hh 80€/vrk, yhteisillä kylpyhuone- ja wc-tiloilla
Hinnat sisältävät aamiaisen ja liinavaatteet.
Meille on varattuna hotellihuoneita viisi kumpaakin (1 hh. ja 2 hh) sekä yksi kerros (n. 20 henkilöä) hostelli- tason huoneita 20.09.2019 asti, jonka jälkeen varaustilanteen ja saatavuuden mukaan. Varaukset tarjouksen hinnoin suoraan opiston kunkusta tunnuksella "mäkituomarit" puh. 050 3447211 ok@kunkku.com.
Opiston Kunkku Harjukatu 46, LAHTI

Neuvottelupäivien yhteydessä järjestetään Lahden Hiihtoseuran Mäkituomarikerhon Juhla-illallinen 19.10.2019 klo 19:00 Ravintola Voitossa, Urheilukeskuksessa. Tarkempi kutsu tulossa tähän lähiaikoina.