Tulevat koulutukset

Mäkituomarikerhon vuosikokous ja neuvottelupäivät 2019

Suomen Hiihtoliiton Mäkituomarikerhon vuosikokous ja neuvottelupäivät Järjestetään 19. -20.10.2019 Lahdessa Lahden Hiihtoseuran Mäkituomarikerhon täyttäessä 70 vuotta. Paikka on vielä avoin, se ilmoitetaan myöhemmin. Neuvottelupäivien yhteydessä järjestetään Lahden Hiihtoseuran Mäkituomarikerhon juhlaillallinen 19.10. klo 19:00, johon kaikki neuvottelupäivien osallistujat ovat lämpimästi tervetulleita. Tilaisuuteen tullaan myymään Illalliskortteja.

FIS- tuomari kertaus

Järjestetään 18. -19.10.2019 Lahdessa. Paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Tulevat kurssit

Valtakunnallinen tuomarikurssi järjestetään syksyllä loka-marraskuun tienoilla. Paikka ja aika ilmoitetaan myöhemmin. Alueelliset tuomarikurssit järjestetään tarpeen mukaan. Mäkihypyn- ja yhdistetyn valtakunnallinen TA- kurssi järjestetään Kuopiossa, hiihtostadionin toimistorakennuksessa, 3. krs. 2.-3.11.2019. Mukaan kutsutaan kaikki vanhat TA:t kertaamaan, jotka eivät olleet viimeksi 2017 Jyväskylän kurssilla. Toki Jyväskylässäkin olleet saavat osallistua. Myös uusia kandidaatteja tarvitaan kurssille mukaan. Tarkempi ohjelma ilmoitetaan myöhemmin.