Huoltotilat

Poolikumppaneiden huoltotilat toteutetaan Puijolla tavanmukaisina työmaakoppeina, jotka sijoitetaan testiladun ja lähtö/maalialueen viereen. Nämä on nimetty kullekin pooliin kuuluvalle varauksien mukaisesti. Valitettavasti meillä ei ole tarjota vuokralle voitelukoppeja seurojen käyttöön.

Päivitys 24.1.2019:
Saimme Puijon nuorten SM-hiihtoihin 3 kpl huoltotiloja tarjolle. Hinta 800 €/viikonloppu. Varaukset 27.2 mennessä Timo Reijonen 050 4110680. Tilat ovat perinteisiä lämmitettyä ja valaistuja työmaatiloja. Menevät nopeimmille. Tilat menneet.

Voiteluparkki

Kilpailukeskuksen ytimessä, poolikoppien läheisyydessä ja aivan testiladun vieressä on varattu paikat noin 40:lle seurojen huoltoteltalle/huoltoautolle. Huoltopaikan koko on n. 5m x 5m, johon mahtuu hyvin esim. 4 x 4 teltta ja yksi henkilöauto. Huoltopaikoilla ei ole sähkönsyöttöä. Huoltopaikan hinta koko viikonlopulta on 200 €. Huom! Huoltoalueelle ei turvallisuussyistä oteta ylimääräisiä autoja, mutta toki huoltopaikkoja voi vuokrata niin monta rinnakkaista kuin tarvitaan, mikäli vapaita paikkoja on tarjolla. Ajo voiteluparkkiin tapahtuu Pesäpallostadionin kautta.

Päivitys 29.1.2019: Pystymme järjestämään sähkön huoltopaikoitusalueelle. Varaudu omalla ulkokäyttöön tarkoitetulla jatkojohdolla. Sähkö tarkoitettu voitelurautojen yms. käyttöön, esim. sähkölämmittimen käyttö mahdollisen teltan lämmittämiseen kielletty, jotta virtoo riitää kaikille.

Tarkempi kartta voiteluparkista tulossa. Lisätiedot ja kysymykset: pauliina.kuisma@hotmail.com.

Voiteluparkit varataan ja maksetaan etukäteen. Alla on linkki varauslomakkeeseen. Lomakkeen täytön jälkeen saat sähköpostiin maksutiedot. Voiteluparkkiin oikeuttavan kulkuluvan voi noutaa kisakansliasta sen aukioloaikoina.

Voiteluparkin varaus