Yleisölle

Ristijärven Pyry ry toivottaa Sinut tervetulleeksi seuraamaan yleisen sarjan maastohiihdon SM-kisoja 3.-5.4.2020 Saukkovaaran kauniisiin maisemiin!

Kisapaikka sijaitsee keskellä Kainuuta, hyvien liikenneyhteyksien äärellä valtatie 5:n (E63) välittömässä läheisyydessä. Kajaanista paikan päälle saapuu n. puolessa tunnissa, Sotkamosta kolmessa vartissa eikä matka ole turhan pitkä muualtakaan. Matka taittuu mukavasti Kainuun komeita maisemia ihaillen! Tarkemmat tiedot liikennejärjestelyistä, paikoitusalueista ja kisabussiyhteyksistä sekä stadionin yleisöalueista päivitetään tälle sivulle lähempänä kisoja.

Kauempaa saapuville löytyy tietoa majoitusvaihtoehdoista mm. tästä. Kisoja ei myöskään tarvitse seurata tyhjin vatsoin: kilpailijoiden ja kisavieraiden ruokailujärjestelyistä löytyy tietoa tästä. Kisakanslian palvelut ovat käytettävissä koko viikonvaihteen ajan Ristijärven keskuskoululla.

Kisamatkan voi aloittaa jo omalta kotisohvalta tutustumalla paikkakuntaan Ristijärven kunnan nettisivuilta. Kannattaa seurata myös Facebook-sivuamme, jonne päivitetään ajankohtaistietoa niin kisavalmistelujen etenemisestä kuin kisa-ajan tunnelmistakin. Meidät löytää myös Instagrammista @ristijarvenpyry.