Hiihtoliitto hakee täydennystä maastohiihdon huoltoryhmään tulevalle kaudelle

Haettavana ovat seuraavat tehtävät:

• Maastohiihdon huoltopäällikön tehtävä ajalle 1.10.2020-31.3.2021. Lisäksi tehtävään kuuluu toimintakauden valmistelutehtävät kesän 2020 aikana huollon taustatiimin ja valmennuksen kanssa erikseen sovittavina ajankohtina. Varsinaisen suksihuollon organisoinnin lisäksi huoltopäällikkö osallistuu joukkueen logistiikan suunnitteluun ja toteuttamiseen sekä huollon pitkäjänteiseen kehittämiseen.

• 3-5 täysipäiväistä suksihuoltajan paikkaa ajalle 1.11.2020-31.3.2021

• Suksihuoltajia maailmancup- ja muihin maajoukkueiden kilpailuohjelman mukaisiin kilpailuihin ns. keikkatyönä. Edellä mainittuihin tehtäviin kuuluva kilpailuohjelma suunnitellaan tapauskohtaisesti.

Tehtävät edellyttävät suksihuollon laaja-alaista ja ajantasaista osaamista ja kokemusta. Tehtäviin sisältyy myös suksitestausta, joten myös hiihtokyky katsotaan eduksi. Huoltopäällikön tehtävässä menestyminen edellyttää vahvoja johtamis- ja organisointitaitoja sekä englannin kielen taitoa. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Kaikki tehtävät tarjoavat äärimmäisen mielenkiintoisen näköalapaikan huippuhiihdon ytimessä. Suksihuollon osaamisen lisäksi yhteistyö urheilijoiden, valmennuksen ja muun huoltoryhmän kanssa on erittäin keskeisessä roolissa.

Pyydämme vapaamuotoiset hakemukset sähköpostitse palkkatoivomuksineen sunnuntaihin 17.5.2020 mennessä toiminnanjohtaja Ismo Hämäläiselle ismo.hamalainen@hiihtoliitto.fi ja päävalmentaja Teemu Pasaselle teemu.pasanen@hiihtoliitto.fi. Kuvaathan kokemuksesi ja osaamisesi kattavasti ja kerrothan myös selkeästi, minkä tyyppiseen tehtävään olet hakemassa.

Tehtäviä koskeviin tiedusteluihin vastaa Teemu Lemmettylä, teemu.lemmettyla@hiihtoliitto.fi, puh. 044 3222322

Huoltopäällikkö valitaan toukokuun 2020 aikana ja muu huoltoryhmä välittömästi sen jälkeen. Ilmoituksessa kuvatut työsuhteiden ajankohdat ovat alustavia ja muutokset niihin ovat mahdollisia, mikäli koronaviruksesta johtuvat rajoitukset muuttavat kansainvälistä kilpailukalenteria.